Peagi 5-aastaseks saava Scandium Kinnisvara turundusmeeskonda asub juhtima Greta Lüiste. Ligi 10-aastase kommunikatsiooni- ja turunduse taustaga Lüiste eesmärk on kõlavaks teha kogu Scandiumi tiimi kannustav eesmärk – arendada Eesti inimeste elukvaliteeti, luues inspireerivaid ruume.
Greta Lüiste on kommunikatsiooni- ja turundusvaldkonnas olnud tegev 10 aastat, olulise osa sellest ajast kommunikatsiooniagentuuris In Nomine partnerina. Ettevõtte algusest peale Scandiumi kommunikatsioonivaldkonda juhtinud Lüiste võtab nüüd üle kogu turundusmeeskonna juhtimise. Tänane ettevõtte müügi- ja turundusjuht Carmen Pissarenko liigub edasi tootearendus- ja müügiosakonna juhiks, panustades loomemeeskonnaliikmena inspireerivate keskkondade loomisse koostöös eriilmeliste arhitektide meeskonnaga.
Greta Lüiste, Scandium Kinnisvara turundus-ja kommunikatsioonijuht: „Scandium on täna tugevas kasvufaasis – arenduses on mitmeid erinevate kontseptsioonidega, suure mastaabiga ning äärmiselt inspireerivaid arendusi. Meie arenduste eripäraks on kliendiootuste ületamine – keskkondade loomine, mida täna uut kodu või kontoripinda otsivad kliendid ei oska veel küsidagi, alates privaatsetest jõusaalidest ja kinoruumidest kuni spetsiaalsete helidisainide väljatöötamiseni. Turundusel on siin suur roll nii klientide tulevikusoovide tunnetamisel kui ka lisavõimaluste piisavalt silmapaistvalt kommunikeerimisel.“
„Kuna paralleelselt hoiame kätt pulsil ligi kaheksal arendusel ning silmapiiril on ka laienemine Poola turule, on meie neljaliikmelise turundusmeeskonna tegevuskava lai ja kõrgete eesmärkidega,“ rääkis Lüiste.
Kalle Aron, Scandium Kinnisvara partner ja innovatsioonijuht: „Nii müük, turundus kui ka tootearendus on kinnisvaraarenduses võtmetähtsusega. Viimase ümberkorraldusega lõime tingimused, et valdkonna juhtidel jätkuks fookust tegeleda nende tegevustega süvitsi. Meil on suur rõõm, et Lüiste ja Pissarenko olid mõlemad nõus võtma vastu oluliselt suurema vastutusega positsioonid, mis viitab ka sellele, et meie inimesed tunnevad ennast Scandiumis mugavalt ja on valmis võtma ette uusi väljakutseid – selle üle on vaid rõõm!“
Artikkel ilmus Best Marketing-is 20.12.2021.